کروبی را همسرش فیلم کرده بود
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
سه شنبه 17 اسفند 1389برچسب:, :: 17:9 :: نويسنده : مهدی پارسا

شیرین عبادی که سابقۀ دفاع از هم‌جنس بازان، بهائیان، منافقین، سلطنت‌طلبان و حتی صهیونیست ها را در کارنامه دارد، طی مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌های حامی فتنه به نکتۀ جالبی در ارتباط با مهدی کروبی اشاره کرده است.
به گزارش شبکه ایران، عبادی در مصاحبه با سایت اتاق فکر لندن گفته است که "در مورد خانم رهنورد و خانم کروبی باید بگویم که شخصیت مستقل آن‌ها و دفاعی که از حقانیت همسران‌شان می‌کردند باعث دستگیری آن‌ها شد."
 
او در ادامه به نکتۀ جالبی اشاره کرده و می‌گوید: دیدیم که آخرین پیام آقای کروبی توسط همسرش ضبط و به بیرون ارسال شد.
 
البته سایت مذکور که از حصر فتنه‌گران با عنوان زندان نام برده،‌ توضیح نداده است که چگونه در بازداشتگاه مورد ادعای آنان، امکان فیلمبرداری و ارسال تصویر کروبی مهیا بوده است!
 
آقای کروبی در ماه های اخیر مصاحبه های متعددی با رسانه های بیگانه و ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داد که محور اکثر آنان تحریک آشوبگران به ایجاد ناآرامی بود.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه